Показники якості
послуг фіксованого телефонного зв'язку у 2014 р.
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення Одиниця виміру Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ) Рівень, який був запланований на 2014 рік Досягнутий рівень за 2014 рік Запланований рівень на 2015 рік
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час % не менше 90 не менше 90 93,9 не менше 90
Відсоток справних таксофонів (таксофонів немає) % - - - -
Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік % не більше 0,2 не більше 0,2 0 не більше 0,2
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час % не менше 65 не менше 65 90,4 не менше 65
Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік % не більше 0,8 не більше 0,8 0,01 не більше 0,8
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) % не більше 1 не більше 1 0,23 не більше 1
Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування % не більше 1 не більше 1 0,92 не більше 1
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування % не більше 1 не більше 1 0,4 не більше 1
Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів % не більше 10 не більше 10 2,59 не більше 10
Відсоток неуспішних викликів для міських викликів % не більше 5 не більше 5 2,44 не більше 5
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для міжміських викликів % не менше 90 не менше 90 92,62 не менше 90
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для місцевих викликів % не менше 85 не менше 85 98,27 не менше 85
Відсоток неуспішних викликів для міських викликів до служб екстренної допомоги (СЕД) % не більше 5 не більше 5 2,29 не більше 5
Відсоток з’єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови % не менше 70 не менше 70 97,71 не менше 70

Показники якості
послуг доступу до Інтернет у 2014 р.
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення Одиниця виміру Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ) Рівень, який був запланований на 2014 рік Досягнутий рівень за 2014 рік Запланований рівень на 2015 рік
Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості % не більше як 1 доба не більше як 1 доба 0,79 не більше як 1 доба
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) % не більше ніж 1 не більше ніж 1 0,5 не більше ніж 1
Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування % не більше ніж 1 не більше ніж 1 0,95 не більше ніж 1
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування % не більше ніж 1 не більше ніж 1 0,91 не більше ніж 1
Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі % не менше ніж 90 не менше ніж 90 100 не менше ніж 90
Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних % не більше ніж 10 не більше ніж 10 0 не більше ніж 10
Відсоток успішних реєстрацій у мережі % не менше ніж 90 не менше ніж 90 99,75 не менше ніж 90
Відсоток відмов % не більше ніж 10 не більше ніж 10 0,45 не більше ніж 10
 
КОМПАНІЯ СІТЕЛ | ПОСЛУГИ | ТАРИФИ | АКЦІЇ | КОНТАКТИ  
т.: 206-19-06
ф.: 206-19-74
вул. Анрі Барбюса 37/1, оф. 500        sales@sitel.com.ua