Показники якості
послуг фіксованого телефонного зв'язку у 2011 р.
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення Одиниця виміру Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ) Рівень, який був запланований на звітній рік Досягнутий рівень за звітній рік Запланований рівень на поточний рік
Послуги фіксованого телефонного зв'язку:    
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час % не менше 90 не менше 90 90,8 не менше 90
Відсоток справних таксофонів (таксофонів немає) % - - - -
Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік - не більше 0,2 не більше 0,2 0 не більше 0,2
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час % не менше 65 не менше 65 65 не менше 65
Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік - не більше 0,8 не більше 0,8 0,67 не більше 0,8
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) % не більше 1 не більше 1 0,2 не більше 1
Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування % не більше 1 не більше 1 0,1 не більше 1
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування % не більше 1 не більше 1 0,3 не більше 1
 
КОМПАНІЯ СІТЕЛ | ПОСЛУГИ | ТАРИФИ | АКЦІЇ | КОНТАКТИ  
т.: 206-19-06
ф.: 206-19-74
вул. Анрі Барбюса 37/1, оф. 500        sales@sitel.com.ua